15 września 2014

Waniliowy maluszek z Pepco

Przyznam się, że na waniliową świeczkę no name z Pepco skusiłam się ze względu na uroczy słoiczek, zamykany pokrywką. Wygląda jak miniaturowy Yankee Candle z serii Simply Home. Nie liczyłam na zapach porównywalny z zapachem świeczek Yankee Candle, Kringle Candle lub Partylite - stwierdziłam, że nawet jeśli wcale nie będzie pachniała, to przynajmniej zostanie mi po niej słoiczek. Już wymyśliłam, że nada się jako pojemnik dla mojej przyszłej samorobnej świeczki z zużytych wosków zapachowych. Świeczka kosztowała 6,99, nie był to zatem szalony wydatek. Świeca na sucho przyjemnie pachnie subtelną, deserową wanilią.


Po zapaleniu świecy zapachu nie czułam wcale. Dodatkowo, w świecy zaczął się robić tunel. Nauczona doświadczeniem ze świecami Yankee, wetknęłam obok knota najpierw jedną zapałkę (kawałek 2 cm), a później drugą. Przy takim wspomaganiu świeca w ciągu 10 minut roztopiła się do ścianek. Bałam się troszkę, czy mi słoik nie strzeli, ale nic takiego się nie stało. Co więcej, świeczka zaczęła pachnieć. Nie mocno, ale przy otwartym oknie w okolicy świecy zaczął się unosić słodki, waniliowy obłoczek. Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona, choć świeczka wygrywa głównie formą, a nie jakością.

Postanowiłam napisać o moim dzisiejszym zakupie jako o ciekawostce. Niska cena plus uroczy słoiczek mnie skusiły, więc może i komuś innemu się moja mini-recenzja przyda, gdy podczas najbliższej wizyty w Pepco wpadnie mu w oko ten maluszek ;-)

















Świeczka mimo przybrudzonej już w sklepie naklejki prezentuje się naprawdę nieźle. Tak wygląda z pokrywką.

2 komentarze:

  1. Świetnie, właśnie się zastanawiałam, czy w pepco są takie świeczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu były, może powtórzą asortyment :) Ostatnio podobne maluszki były też w Biedronce, w mojej chyba wciąż stoją.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...